tisdag 16 mars 2010

Fudgin´ fudge you motherfudger!


Har nu spenderat två kvällar i rad med att försöka fatta vektorprogrammet. Dessutom på en laptop utan extern mus. Mina fingrar kliar, mitt huvud kliar. Ett steg fram å två tillbaks, om å om igen. Döda ting, som t ex programvara är nog den största källan till ilska från min sida, men det är bara att bita ihop och hoppas att jag en dag fattar detta lika bra som min käre kollega, Hell.


Missa inte de senaste trycken från honom föresten! http://www.flesheaterhell.blogspot.com/



Har även inhandlat ett stycke inspiration, boken The Zombie Survival Guide - Recorded Attacks av Max Brooks. Det är en seriebok om zombielegender genom historien. Snygga illustrationer av Ibraim Roberson. Grejen är ju faktiskt att det där med zombies är ganska så stort. Har hittat massa böcker å prylar som är coola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar